InfoWars Plagiarized Russian Propaganda

1,000+

“Over the past three years, conspiracy site InfoWars has copied more than 1,000 articles produced by Russian state-sponsored broadcaster RT to its website — all without the permission of RT,” BuzzFeed News reports. “InfoWars is headed by radio host Alex Jones who propagated the false Pizzagate conspiracy theory, fueled hate against migrants, and pushed the unfounded theory that former president Barack Obama is not an American citizen.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>